Biuletyn Informacji Publicznej
Gmina Sierpc
 
Menu Przedmiotowe
 
Wybory 2010
>Wybory samorządowe 2010
>Wybory Prezydenckie 2010
 
 
Pomoc społeczna
>Placówki pomocy społecznej
>Strategia Integracji i Rozwiązywania Problemów Społecznych Gminy Sierpc - Wersja robocza
 
 
Edukacja
>Szkolnictwo podstawowe
>Szkolnictwo gimnazjalne
 
 
Mieszkania i budownictwo
>Wieloletni program gospodarowania zasobem mieszkaniowym gminy Sierpc
>Regulamin Dostarczania Wody na terenie Gminy Sierpc
>Wykaz nieruchomości przeznaczonych do sprzedaży
 
 
Środowisko
>Program ochrony środowiska
>Plan Gospodarki Odpadami
>Regulamin utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Sierpc
>Wyłapywanie bezdomnych zwierząt domowych lub gospodarskich
>Wymagania jakie powinien spełnić przedsiębiorca ubiegający się o uzyskanie zezwolenia na odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości w gminie Sierpc
>Wykaz danych o środowisku
>Informacja o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym
>Selektywna zbiórka odpadów
>Decyzje o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia
>Udostępnianie informacji o środowisku i jego ochronie
>Usuwanie drzew i krzewów
 
 
Strategia Zrównoważonego Rozwoju Gminy Sierpc - Program Rozwoju Lokalnego do roku 2013
 
 
PLAN ROZWOJU LOKALNEGO - RZECZOWO-FINANSOWY W LATACH 2007-2013
 
 
Kodeks Etyczny Pracowników Urzędu Gminy w Sierpcu
 
 
Kodeks Etyczny Radnych Rady Gminy Sierpc
 
 
Regulaminu naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Gminy w Sierpcu
 
 
Program współpracy Gminy Sierpc z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na 2010 rok
 
Strona główna / Środowisko / Wymagania jakie powinien spełnić przedsiębiorca ubiegający się o uzyskanie zezwolenia na odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości w gminie Sierpc
    Wyślij pytanie do autora wiadomościPodgląd wydrukuPdf

     WYMAGANIA JAKIE POWINIEN SPEŁNIĆ PRZEDSIĘBIORCA UBIEGAJĄCY SIĘ O UZYSKANIE ZEZWOLENIA NA ODBIERANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH OD WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI W GMINIE SIERPC

    Przedsiębiorca ubiegający się o uzyskanie zezwolenia na odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości oraz najemców/właścicieli lokali, powinien spełniać następujące wymagania:

    1. Posiadać sprzęt transportowy, specjalistyczny i pozostały, który zapewnia możliwość dalszej realizacji, co najmniej na obszarze aktualnie obsługiwanym, systemu gospodarowania odpadami w kształcie zapisanym w Gminnym planie gospodarki odpadami oraz w Regulaminie utrzymania czystości i porządku w Gminie Sierpc zgodnie z harmonogramem stanowiącym załącznik do Regulaminu.

    2. Posiadać potencjał finansowy, kadrowy i techniczny umożliwiający zorganizowanie i uruchomienie, w terminie do 13 października 2006 roku, lokalnych/mobilnych punktów odbioru selektywnego odpadów.

    3. Dostarczyć właścicielom nieruchomości oraz najemcom/właścicielom lokali, do dnia 13 października 2006 roku, określone Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Sierpc urządzenia do selektywnej zbiórki odpadów.

    4. Posiadać sprzęt informatyczny wraz z oprogramowaniem, pozwalającym na prowadzenie od dnia 13 października 2006 roku, ewidencji przekazanych mu odpadów zebranych selektywnie, obliczenie średniego poziomu selekcji i naliczanie zniżek w opłatach.

    5. Posiadać aktualną umowę umożliwiającą przekazanie odpadów do dalszego przetworzenia lub unieszkodliwienia przez instalacje, urządzenia i obiekty wymienione w Gminnym planie gospodarki odpadami.

    6. W sytuacji, gdy instalacje, urządzenia i obiekty wymienione w Gminnym planie gospodarki odpadami nie zapewniają możliwości odbioru i przetworzenia lub unieszkodliwienia wszystkich wyselekcjonowanych strumieni odpadów, przedsiębiorca powinien sam posiadać takie możliwości lub mieć podpisane umowy z zarządzającymi obiektami, instalacjami lub urządzeniami posiadającymi takie możliwości. Dotyczy to zwłaszcza unieszkodliwiania odpadów niebezpiecznych, sprzętu elektrycznego i elektronicznego, kruszenia odpadów budowlanych, rozdrabniania i kompostowania odpadów zielonych, demontażu odpadów wielkogabarytowych, dokładnego sortowania opakowań, papieru, tektury, tekstyliów i metali, odzysku i recyklingu opakowań wielomateriałowych.

    7. Posiadać możliwości selekcji odpadów zmieszanych w stopniu umożliwiającym osiąganie w kolejnych latach wskaźników odzysku i recyklingu w sytuacji, gdy selekcja przez właścicieli nieruchomości nie będzie realizowana w stopniu wystarczającym.

    8. Dostarczyć, w terminie do 13 sierpnia 2006 roku, szczegółową kalkulację kosztów funkcjonowania systemu, która, po weryfikacji, będzie stanowiła podstawę do podjęcia przez radę gminy uchwały w sprawie określenia górnych stawek opłat.

    9. W terminie miesiąca do dnia 13 listopada 2005 roku przekazać wójtowi gminy, wykazy właścicieli nieruchomości, z którymi zawarli umowy, według stanu na dzień 13 października 2005 roku.

    10. Posiadać aktualne zezwolenie na transport odpadów.

    Dodany 2006-01-05 15:05:46 przez Tomasz Krukowski         Wyświetlony: 2575
    Wytworzony przez: ()
    Ważny do: bezterminowo
    Modyfikacja 2006-01-05 15:05:46                Historia zmian
    Menu Podmiotowe

     
    Zam. publiczne


      Wszystkie
     
    Ranking stron
     
    Logowanie
    Login:
    Hasło:
     
    698929 odwiedzin Statystyki zaawansowane