Biuletyn Informacji Publicznej
Gmina Sierpc
 
Menu Przedmiotowe
 
Wybory 2010
>Wybory samorządowe 2010
>Wybory Prezydenckie 2010
 
 
Pomoc społeczna
>Placówki pomocy społecznej
>Strategia Integracji i Rozwiązywania Problemów Społecznych Gminy Sierpc - Wersja robocza
 
 
Edukacja
>Szkolnictwo podstawowe
>Szkolnictwo gimnazjalne
 
 
Mieszkania i budownictwo
>Wieloletni program gospodarowania zasobem mieszkaniowym gminy Sierpc
>Regulamin Dostarczania Wody na terenie Gminy Sierpc
>Wykaz nieruchomości przeznaczonych do sprzedaży
 
 
Środowisko
>Program ochrony środowiska
>Plan Gospodarki Odpadami
>Regulamin utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Sierpc
>Wyłapywanie bezdomnych zwierząt domowych lub gospodarskich
>Wymagania jakie powinien spełnić przedsiębiorca ubiegający się o uzyskanie zezwolenia na odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości w gminie Sierpc
>Wykaz danych o środowisku
>Informacja o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym
>Selektywna zbiórka odpadów
>Decyzje o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia
>Udostępnianie informacji o środowisku i jego ochronie
>Usuwanie drzew i krzewów
 
 
Strategia Zrównoważonego Rozwoju Gminy Sierpc - Program Rozwoju Lokalnego do roku 2013
 
 
PLAN ROZWOJU LOKALNEGO - RZECZOWO-FINANSOWY W LATACH 2007-2013
 
 
Kodeks Etyczny Pracowników Urzędu Gminy w Sierpcu
 
 
Kodeks Etyczny Radnych Rady Gminy Sierpc
 
 
Regulaminu naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Gminy w Sierpcu
 
 
Program współpracy Gminy Sierpc z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na 2010 rok
 
Strona główna / Środowisko / Decyzje o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia / 2010 r. / Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 541 relacji: Lubawa - Żuromin - Sierpc - Dobrzyń n/Wisłą na odcinku od granicy województwa mazowieckiego z województwem warmińsko-mazurskim do skrzyżowania z drogą gminną nr 370515W w km ok. 94+127 (z wyłączeniem odcinków: obwodnicy miasta Żuromina, odcinku Wykno-Lipniki od km ok. 72+775 do km ok. 76+102 oraz od skrzyżowania z drogą krajową Nr 10 w km ok. 86+665 do skrzyżowania z drogą gminną Nr 370811W w km ok. 89+736) na terenie gmin: Lubowidz, Żuromin, Bieżuń, Lutocin w powiecie żuromińskim oraz gmin Rościszewo i Sierpc w powiecie sierpeckim, województwo mazowieckie

Poprzednia wersja wiadomości 2646

Autor zmianData
Tomasz Krukowski2006-01-04
09:36:51
Treść wiadomości

 Załącznik do Zarządzenia Nr 72/2005
Wójta Gminy Sierpc z dnia 14.11.2005r.

REGULAMIN NABORU

NA WOLNE STANOWISKA URZĘDNICZE

W URZĘDZIE GMINY W SIERPCU

Rozdział I

Postanowienia ogólne

§ 1

1. Celem regulaminu jest ustalenie zasad zatrudniania na stanowiska urzędnicze w oparciu o otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowiska pracy.

2. Regulamin określa szczegółowe zasady zatrudniania pracowników
w Urzędzie Gminy w Sierpcu na stanowiskach urzędniczych.

Rozdział II

Podjęcie decyzji o rozpoczęciu procedury rekrutacyjnej na wolne stanowisko urzędnicze.

§ 2

1. Decyzję o rozpoczęciu procedury rekrutacyjnej podejmuje Wójt Gminy, w oparciu o informacje przekazane przez kierownika komórki organizacyjnej o wakującym stanowisku.

2. Informacja, o której mowa w pkt. 1 winna być przekazana z miesięcznym wyprzedzeniem pozwalającym na uniknięcie zakłóceń w funkcjonowaniu danej komórki organizacyjnej. Wzór wniosku stanowi załącznik Nr 1 do regulaminu.

3. Kierownik komórki organizacyjnej zobligowany jest do przedłożenia do akceptacji Wójtowi Gminy projektu opisu stanowiska na wakujące miejsce pracy.

4. Opis stanowiska pracy, o którym mowa w pkt. 3, zawiera:

- dokładne określenie celów i zadań wykonywanych na danym stanowisku pracy oraz wynikających z tego tytułu obowiązków obciążających zajmującego stanowisko,

-określenie szczegółowych wymagań w zakresie kwalifikacji, umiejętności i predyspozycji wobec osób, które je zajmują,

-określenie uprawnień służących do wykonywania zadań,

- określenie odpowiedzialności,

-inne wyznaczniki określające indywidualny charakter danego stanowiska pracy.

Rozdział III

Powołanie Komisji Rekrutacyjnej

§ 3

1. Komisję Rekrutacyjną powołuje Wójt Gminy.

2. W skład Komisji Rekrutacyjnej mogą wchodzić:

- Wójt Gminy lub osoba przez niego upoważniona,

- Kierownik komórki organizacyjnej wnioskujący o zatrudnienie lub

osoba przez niego upoważniona,

-inspektor zajmujący się sprawami kadr, będący jednocześnie sekretarzem komisji, lub osoba przez niego upoważniona.

3. Komisja działa do czasu zakończenia procedury naboru na wolne stanowisko pracy.

Rozdział IV

Etapy naboru

§ 4

1. Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze.

2.Składanie dokumentów aplikacyjnych.

3. Wstępna selekcja kandydatów – analiza dokumentów aplikacyjnych.

4. Ogłoszenie listy kandydatów, spełniających wymagania formalne.

5. Selekcja końcowa kandydatów: rozmowa kwalifikacyjna.

6. Sporządzenie protokołu z przeprowadzonego naboru na dane

stanowisko urzędnicze.

7. Podjęcie decyzji o zatrudnieniu i podpisanie umowy o pracę. /Pierwsza umowa na czas próbny kończący się oceną pracy, druga umowa na czas nieokreślony/.

8. Ogłoszenie wyników naboru.

Rozdział V

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze

§ 5

1. Ogłoszenie o wolnym stanowisku urzędniczym umieszcza się obligatoryjnie w Biuletynie Informacji Publicznej ( BIP) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu Gminy lub jednostki organizacyjnej.

2. Możliwe jest umieszczanie ogłoszeń dodatkowo w innych miejscach, m.in:

a) prasie,

b) akademickich biurach karier,

c) biurach pośrednictwach pracy,

d) urzędach pracy

3. Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko zawiera:

a) nazwę i adres jednostki,

b) określenie stanowiska urzędniczego,

c) określenie wymagań związanych ze stanowiskiem urzędniczym zgodnie z opisem danego stanowiska, ze wskazaniem, które z nich są niezbędne, a które dodatkowe,

d) wskazanie zakresu zadań wykonywanych na stanowisku urzędniczym,

e) wskazanie wymaganych dokumentów,

f) określenie terminu i miejsca składania dokumentów.

4.Ogłoszenie będzie znajdowało się w BIP oraz na tablicy ogłoszeń przez 14 dni kalendarzowych.

Rozdział VI

Składanie dokumentów aplikacyjnych.

§ 6

1. Po ogłoszeniu umieszczonym w BIP i na tablicy ogłoszeń następuje przyjmowanie dokumentów aplikacyjnych od kandydatów zainteresowanych pracą na wolnym stanowisku urzędniczym w Urzędzie Gminy.

2. Na dokumenty aplikacyjne składają się:

a) list motywacyjny,

b) życiorys – /curriculum vitae,/

c) kserokopie świadectw pracy,

d) kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie,

e) kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,

f) referencje,

g) oryginał kwestionariusza osobowego.

3. Dokumenty aplikacyjne składane przez osoby ubiegające się o zatrudnienie mogą być przyjmowane tylko po umieszczeniu ogłoszenia o organizowanym naborze na wolne stanowisko urzędnicze i tylko w formie pisemnej.

4. Nie ma możliwości przyjmowania dokumentów aplikacyjnych drogą elektroniczną, z wyjątkiem dokumentów opatrzonych bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym przy pomocy ważnego kwalifikowanego certyfikatu (zgodnie z ustawą z dnia 18 września 2001 roku o podpisie elektronicznym – Dz.U. z 2001 roku, Nr 130, poz. 1450 z późniejszymi zmianami) .

5. Nie ma możliwości przyjmowania dokumentów aplikacyjnych poza ogłoszeniem.

Rozdział VII

Wstępna selekcja kandydatów – analiza dokumentów aplikacyjnych

§ 7

1. Analizy dokumentów dokonuje Komisja Rekrutacyjna.

2. Analiza dokumentów polega na zapoznaniu się przez Komisję z aplikacjami nadesłanymi przez kandydatów.

3. Celem analizy dokumentów jest porównanie danych, zawartych w aplikacji z wymaganiami formalnymi określonymi w ogłoszeniu.

4. Wynikiem analizy dokumentów jest wstępne określenie możliwości zatrudnienia kandydata do pracy na wolnym stanowisku urzędniczym.

Rozdział VII

Ogłoszenie listy kandydatów, spełniających wymagania formalne

§ 8

1. Po upływie terminu do złożenia dokumentów, określonego w ogłoszeniu o naborze i wstępnej selekcji umieszcza się w BIP listę kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne określone w ogłoszeniu.

2. Lista, o której mowa w pkt. 1, zawiera imiona i nazwiska kandydatów oraz ich miejsca zamieszkania w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego.

3. Lista kandydatów spełniających wymagania formalne będzie umieszczona w BIP do momentu ogłoszenia ostatecznych wyników naboru.

4. Informacje o kandydatach, którzy zgłosili się do naboru, stanowią informację publiczną w zakresie objętym wymaganiami związanymi ze stanowiskiem urzędniczym, określonymi w ogłoszeniu o naborze.

Rozdział VIII

Selekcja końcowa kandydatów

Rozmowa kwalifikacyjna

§ 9

1. Celem rozmowy kwalifikacyjnej jest nawiązanie bezpośredniego kontaktu z kandydatem i weryfikacja informacji zawartych w aplikacji.

2. Rozmowa kwalifikacyjna pozwoli również zbadać:

a) wiedzę i umiejętności niezbędne do wykonywania określonej pracy.

b) predyspozycje i umiejętności kandydata gwarantujące prawidłowe wykonywanie powierzonych obowiązków,

c) posiadaną wiedzę na temat jednostki organizacyjnej samorządu terytorialnego, w której ubiega się o stanowisko,

d) obowiązki i zakres odpowiedzialności na stanowiskach zajmowanych poprzednio przez kandydata,

e) cele zawodowe kandydata.

3. Rozmowę kwalifikacyjną przeprowadza Komisja Rekrutacyjna.

4. Każdy członek Komisji Rekrutacyjnej podczas rozmowy przydziela kandydatowi punkty w skali od 0 do 10.

Rozdział IX

Ogłoszenie wyników

§ 10

1. Po przeprowadzonej rozmowie kwalifikacyjnej Komisja Rekrutacyjna wybiera kandydata, który w selekcji końcowej, uzyskał najwyższą liczbę punktów .


2. Kandydat wyłoniony w drodze naboru przed zawarciem umowy o pracę, zobowiązany jest przedłożyć zaświadczenie o niekaralności i badania lekarskie.

Rozdział X

Sporządzenie protokołu z przeprowadzonego naboru na dane stanowisko pracy.

§ 11

1. Po zakończeniu procedury naboru sekretarz komisji sporządza protokół.

2. Protokół zawiera w szczególności:

a) określenie stanowiska urzędniczego, na które był prowadzony nabór, liczbę kandydatów oraz imiona, nazwiska i adresy nie więcej niż 5 najlepszych kandydatów uszeregowanych według spełnienia przez nich wymagań określonych w ogłoszeniu o naborze,

b) informację o zastosowanych metodach i technikach naboru, uzasadnienie danego wyboru.

Rozdział XI

Informacja o wynikach naboru

§ 12

1.Informację o wynikach naboru upowszechnia się w terminie 14 dni od dnia zatrudnienia wybranego kandydata lub zakończenia procedury naboru, w przypadku, gdy w jego wyniku nie doszło do zatrudnienia żadnego kandydata.

2.Informacja, o której mowa w pkt. 1, zawiera:

a) nazwę i adres jednostki,

b) określenie stanowiska urzędniczego,

c) imię i nazwisko wybranego kandydata oraz jego miejsce

zamieszkania,

d) uzasadnienie dokonanego wyboru kandydata albo uzasadnienie niezatrudnienia żadnego kandydata.

3.Informację o wyniku naboru upowszechnia się w BIP i na tablicy ogłoszeń przez okres, co najmniej 3 miesięcy.

4.Jeżeli stosunek pracy osoby wyłonionej w drodze naboru ustał w ciągu 3 miesięcy od dnia nawiązania stosunku pracy, możliwe jest zatrudnienie na tym samym stanowisku kolejnej osoby spośród najlepszych kandydatów wymienionych w protokole tego naboru. Przepisy pkt. 1, 2 i 3 stosuje się odpowiednio.

Rozdział XV

Sposób postępowania z dokumentami aplikacyjnymi

§ 15

1. Dokumenty aplikacyjne kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie rekrutacji zostaną dołączone do jego akt osobowych.

2. Dokumenty aplikacyjne osób, które w procesie rekrutacji zakwalifikowały się do dalszego etapu i zostały umieszczone w protokole, będą przechowywane, zgodnie z instrukcją kancelaryjną, przez okres 2 lat, a następnie przekazane do archiwum zakładowego.

3. Dokumenty aplikacyjne pozostałych osób będą odsyłane lub odbierane osobiście przez zainteresowanych.

Rozdział XVI

Postanowienia końcowe

§ 16

Zmiany niniejszego regulaminu dokonywane są w trybie przewidzianym do jego ustalenia.

Opis dokonanych zmian
xxxxxx
Powrót
Menu Podmiotowe

 
Zam. publiczne


  Wszystkie
 
Ranking stron
 
Logowanie
Login:
Hasło:
 
698931 odwiedzin Statystyki zaawansowane